Master class: Martin De Thurah

Jeden z předních a významných tvůrců videoklipů současnosti a výběr části jeho uhrančivé a fascinujíce práce. Jemné příběhy, působivé visuály, atmosférická práce s kamerou, pastelové barvy, fotogeničtí hrdinové, často děti v hlavních rolích, často lidé či předměty křehce levitující... James Blake, Fever Ray, Röyksopp.


ZRUŠENO - Dvorní spolupracovník Larse von Triera - Kristian Eidnes Andersen

Milí příznivci filmu a hudby, moc nás to mrzí, ale Cinergy s Kristianem Eidnesem Andersenem se ze zdravotních důvodů ruší. Kristian se omlouvá a těší se, že svou masterclass uskuteční zkraje roku 2018. Stay tuned!

Celý článek
/// Informace o Cinergy ///

Cinergy Praha je edukativní platforma pro rozvoj talentu a znalostí začínajících filmařů i filmových nadšenců bez tvůrčí ambice, skrze sérii pravidelných diskusních panelů a přednášek tematický souvisejících s tvorbou či prací pozvaného zahraničního filmového tvůrce.

Celý článek
Cinergy s Rúnarem Rúnarssonem

Dalším hostem edukační platformy CINERGY ve spolupráci s Famufestem 2017 bude Rúnar Rúnarsson, islandský režisér a scenárista, jehož filmy jsou pravidleně uváděny na řadě významných světových festivalů, i festivalů domácích (Karlovy Vary IFF, Festival krátkých filmů Praha, Febiofest).

Celý článek
Cinergy s Lone Scherfig

Hostem Cinergy bude dánská režisérka Lone Scherfig, autorka komedie Italština pro začátečníky, na tři Oscary nominovaného snímku Škola života či romantického dramatu Jeden den.

Celý článek
Cinergy s Juho Kuosmanenem

Mladý finský režisér Juho Kuosmanen přijede do Prahy představit svůj celovečerní debut Nejšťastnější den v životě Olliho Mäkiho, na festivalu v Cannes 2016 oceněný jako nejlepší film sekce Un Certain Regard. Ve středu 15. března režisér film od 18.30 osobně uvede na veřejné předpremiéře a následné debatě s diváky v pražském kině Pilotů.

Celý článek
Cinergy s Franzem Rodenkirchenem

Franz Rodenkirchen se pokouší napomoci scenáristům nalézt to podstatné, na co by se měli při psaní scénáře zaměřit, a to zejména s ohledem na vnitřní faktory, jako je umělecký a narativní obsah, nikoli na vnější faktory, jako jsou rigidní pravidla definující dobrý či špatný scénář, komerční tlaky, divácký vkus či kasovní úspěch.

Celý článek